November 16, 2011

Man United melancarkan Kad visa untuk Malaysia Reds

Manchester United berasa bangga untuk mengumumkan pelancaran Visa Manchester United melalui kerjasama dengan Maybank, kumpulan perbankan terbesar Malaysia.

Untuk meraikan majlis pelancaran itu, kelab lagenda Gary Pallister akan menghadiri lawatan bas di sekitar Kuala Lumpur dan membenarkan peminat melihat sepintas lalu trofi Premier League.


Jauh lebih daripada satu kad Visa standard, Manchester United Visa membolehkan peminat di Malaysia untuk berinteraksi dengan kelab di seluruh cara yang baru dengan ganjaran dan keistimewaan, termasuk mata pendapatan setiap kali pasukan itu memenangi perlawanan Liga Perdana Inggeris. Mata diperoleh kemudian boleh pergi ke arah menerima barangan yang ditandatangani oleh pemain. Terdapat juga akan menjadi peluang untuk memenangi sekali seumur hidup dalam lawatan ke Old Trafford untuk menyaksikan United pada saingan dengan Liverpool serta menonton melatih pasukan.

Pengarah Perdagangan Amerika, Richard Arnold mengalu-alukan perjanjian itu. Beliau berkata:

"Pelancaran kad ini bersama-jenama adalah sebahagian daripada strategi Maybank untuk bekerjasama dengan jenama-jenama terkemuka untuk terus menawarkan nilai yang berbeza kepada pelanggan."